LELYSTAD - Met de nieuwste campagne ‘Een eigenwijze plek om te wonen’ laat City Marketing Lelystad (CML) in één oogopslag zien waarom het zo goed wonen is in Lelystad. Met een glansrijke hoofdrol voor onze karakteristieke natuur. "Lelystad geeft de ruimte om te wonen en te leven, maar ook voor je ideeën en dromen," zegt directeur-bestuurder Barry Porsius.
Randstad
Lelystad schittert vanaf deze week op billboards langs diverse snelwegen, op abri’s in Lelystad, Almere, Amsterdam, Weesp, Nieuwegein, Amstelveen en Amersfoort, op Facebook en Instagram en in de bijlage van landelijke krant het Parool. "In onze campagne draait het om woongenot en natuur. Dat willen we mensen met jonge kinderen en 50-plussers uit de Randstad laten zien."
Aansprekende foto's
De campagne barst van de mooie, aansprekende foto’s. ‘Lelystad, een eigenwijze plek om te wonen.’ Voor doorpakkers die van de gebaande paden durven af te wijken. Vrijbuiters die in staat zijn verder te kijken. Baanbrekers die niet met de meute meehobbelen. Buitenbeentjes die een beetje eigenwijs zijn.
Aftrap
De bij de campagne horende beelden zijn gepresenteerd aan wethouder Wonen Janneke Sparreboom. Dit betekende de aftrap van de campagne die de hele maand september duurt.