Meer dan een merk
Het Amsterdamse FOUR is tegenwoordig niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Het merk heeft zich door de jaren heen ontwikkeld als een ware community en beweging onder hun doelgroep. FOUR staat bekend om zijn iconische joggingpakken en loungewear, maar is van alle markten thuis: van sokken en accessoires tot sportswear.
Voor de eerste pop-up store heeft FOUR gekozen voor Batavia Stad. Een unieke kans om het merk te shoppen tegen nog niet eerder vertoonde kortingen van minimaal 30 procent. In de winkel is de eigen unisex en kids collectie van het merk te koop en krijgen bezoekers de kans om de unieke sfeer van het Amsterdamse FOUR voor even ook in Lelystad te proeven.
Feest met FOUR
Terwijl de pop-up store in Batavia Stad is waant het outletcentrum zich in een feestelijke sfeer. Bezoekers kunnen naast het winkelaanbod genieten van diverse activiteiten. Zo zijn er dj's aanwezig en is er heerlijk eten van foodtrucks en de recent geopende Salsa Shop. Daarnaast kunnen bezoekers hun outfit compleet maken door hun nagels te laten doen in de stijl van FOUR bij de Lakwerktruck.
"We zijn erg verheugd om samen te werken met FOUR en hun pop-up store te verwelkomen in Batavia Stad," zegt Stephanie ten Brink, Senior Retail Manager. "Dit is een unieke kans voor onze bezoekers om de kleding van FOUR met hoge kortingen te bemachtigen in Batavia Stad en de sfeer te proeven van het Amsterdamse merk."
Toonaangevende winkel uit Amsterdam
FOUR is sinds 2017 te vinden in de Van Baerlestraat in Amsterdam en is voortgekomen uit de luxe kledingwinkel Azzurro. Het merk heeft een sterke focus op stijl, kwaliteit en luxe. Waarden die terugkomen in het eigen kledingmerk, de collecties van gerenommeerde merken die het aanbiedt en de premium winkelervaring.